Jesteśmy normalnymi ludźmi z nienormlanymi pomysłami.

To nie jest tak, że za każdym razem powtarzamy schematy. Każda marka ma inne cechy, które warto wyróżnić na swój sposób. Naszym zadaniem jest pokazanie Klientom, że można popatrzeć na ich usługę lub produkt z zupełnie nowej perspektywy. To trudne zadanie. A my lubimy trudne zadania.

Robimy też digital

Potrafimy obsługiwać kompleksowo - od pomysłu do wdrożenia i monitorowania efektów.

Identyfikacja

  • logotyp
  • chwytliwa nazwa
  • przyciągające kolory

Video i fotografia

  • Spoty
  • Packshoty
  • SM video

Adsy

  • Google
  • Facebook
  • TikTok

Za wszystkim stoi człowiek

Fundament to nie tylko betonowa konstrukcja budowlana. To także ludzie, którzy tworzą kulturę organizacji odpowiednio zarządzając ludźmi i projektami. Poznaj founderów m.media.

Maciej Wawrzyniak

CEO

Maciej to „hard startup`er”, można powiedzieć, że zjadł zęby na budowaniu wielu firm od nowa. Swoją historię biznesową zaczął od małego biura tłumaczeń, potem produkował mówiące pluszaki. Po czasie stwierdził, że najbardziej kręci go technologia. Brał aktywny udział w wprowadzeniu na rynek czterech aplikacji mobilnych na rynki Unii Europejskiej. Podjął studia wyższe na Politechnice Wrocławskiej i Wyższej Szkole Biznesu. Żadnej z tych szkół nie skończył tłumacząc dzisiaj, że głowę miał już wtedy zajętą projektami. Dzisiaj określa się jako spełniony przedsiębiorca lubiący nowe wyzwania. Bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą i pomysłami z innymi przedsiębiorcami w Polsce. Prywatnie czas spędza w lesie lub na rowerze z dala od miejskiego pędu.

Paweł Olechowski

Partner/ Head of Sales

Paweł ma ponad 30-letnie doświadczenie w sprzedaży i business development. Od ponad dwóch lat buduje i zarządza zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. Jako Chief Revenue Officer zarządzał pracą zespołów sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz działami campaign management i marketingu w agencji reklamowej. Wcześniej przez 4 lata pracował z największymi korporacjami w Europie Środkowo-Wschodniej i ich domami mediowymi przy wdrażaniu technologii do reklamy digital. Paweł jest absolwentem York University i posiada tytuł MBA z Schulich School of Business w Toronto. Paweł w dzieciństwie emigrował do Toronto gdzie dorastał, studiował i pracował w branży technologicznej i reklamowej. W 2008 roku po 20-u latach w Kanadzie wrócił do Polski, obecnie mieszka w Warszawie z żoną i córką. Wolny czas spędza w domu na wsi i podróżując do ciepłych klimatów.