Kampania digital PR dla Pitbot

Klient
Pitbot
Rok współpracy
2023
Case study

Opis

Grunt to wiedzieć jak mówić językiem korzyści. Dla naszego Klienta przeprowadziliśmy kampanię informacyjną mówiąc o korzyściach dla podatników jakie daje apka mobilna Pitbot. Zadanie było o tyle trudne, że marka Pitbot jest nowa na rynku, a w temacie finansów w digital potrzebne jest pełne zaufanie użytkownika.
Dlaczego warto

Wyniki

W kwietniu 2023 udostępniliśmy mediom, w szerokiej wysyłce, informacje prasowe na temat:
– najczęstszych błędów w zeznaniach PIT
– obrazu przeciętnego podatnika na podstawie danych z apki Pitbot
– rozliczenia PIT przez freelancerów
– rozliczenia PIT ZG
Na podstawie tych wysyłek wypracowaliśmy publikacje w tak zasięgowych mediach, jak: Onet.pl , Fakt.pl Rzeczpospolita, Parkiet, Puls Biznesu, Spidersweb.pl, Egospodarka.pl, Infor.pl, Super Express Czy Strefabiznesu.pl.
Działaliśmy też nad publikacjami dotyczącymi  success story. W kwietniu 2023 ukazał się duży, przekrojowy materiał w Gazecie Wyborczej – w głównym oraz regionalnych wydaniach, a także w Pulsie Biznesu, na Forbes.pl i Onet.pl.
W kwietniu 2023 działaliśmy także z aranżacjami dedykowanych wypowiedzi/wywiadów/artykułów na wyłączność w kluczowych, zasięgowych mediach. W efekcie pozyskaliśmy publikacje w telewizji Biznes24, w Pulsie Biznesu, na stronie Forbes.pl i Onet.pl, Fakt.pl, Muratorplus.pl czy Mjakmaja24.pl.
W sumie od początku naszych działań w mediach, czyli de facto w 2 miesiące, wypracowaliśmy 190 publikacji o łącznym ekwiwalencie reklamowym na poziomie 1 553 464 zł, dotarciu na poziomie 2 648 172 i zasięgu na poziomie 211 196 367.
TWOJA MARKA ZASŁUGUJE NA KREATYWNĄ OBSŁUGĘ

To dla nas ogromna przyjemność

Poznajmy się!

Zrób pierwszy krok i wypełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.